Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 4 iunie 2011

În vizită la Mânăstirea Zamfira

Adunarea generală pe anul 2011 a Asociaţiei Conservatorilor şi Restauratorilor din România (ACRRO) a fost urmată de o serie de deplasări tematice în judeţul Prahova. Au fost vizitate şi observate probleme de conservare legate de mânăstirile Zamfira şi Suzana  şi a colecţiilor de obiecte bisericeşti (a se vedea şi imagini de pe http://www.acrro.ro/2011-adunare-generala-acrro.). Pentru colegii care nu au participat la adunare şi pentru toţi cei interesaţi sau curioşi voi ilustra prin imagini deplasarea de la Mânăstirea Zamfira.
S-a plecat cu maşini personale...
După câteva zeci de minute eram în faţă porţii mânăstirii Zamfira. Dincolo de poartă era mânăstirea...
 Am intrat, am admirat , apoi am trecut în revistă, cu ochiul expertului
 Am discutat despre cele constatate şi am continuat cu vizitarea colecţiei 



Nu au trecut neobservate nici  căsuţele măicuţelor nici peisajul liniştitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu