Faceți căutări pe acest blog

sâmbătă, 11 ianuarie 2014

Ţărle Baltice. Riga

... împreună cu fiica mea
  

 Ideea unei incursiuni în Ţările Baltice m-a străfulgerat în primăvara lui 2009, în autogara din Viena, unde, aşteptându-mi autocarul, ochii mi-au poposit pe un altul, cu destinaţia respectivă. Vise...nu aveam cum să ştiu că în vara lui 2013 vor deveni realitate. Din bucuria "descoperirilor" mele, cele care sunt incluse în clasicile trasee turistice, dar şi a celor care -dintr-un motiv sau altul- au prezentat interes pentru subsemnata, am creat şi voi continua să o fac, seria de postări din care şi acesta face parte. 

   Imaginile surprind Piaţa Primăriei.
Dovada! Iată dovada în faţa plachetei Primăriei din Riga.
                 

Chihlimbarul baltic! 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu